Η Coca Cola κάνει τη μεγαλύτερη αλλαγή στην ιστορία της και μπαίνει στη νέα εποχή της βιωσιμότητας

0

Στην εποχή απεξάρτησης από το πλαστικό μπαίνουν η Coca Cola, η Carlsberg και η Danone που στηρίζουν με χρηματοδότηση την έρευνα για το φυτοπλαστικό.

Δεν υπάρχει άνθρωπος που δεν γνωρίζει ότι ο πλαστικά πλασμένος κόσμος απειλεί άμεσα το περιβάλλον και τις ζωές μας, μολύνοντας τη στεριά και τις θάλασσες του πλανήτη. Οι αριθμοί που αποτυπώνουν τη ρύπανση χτυπούν κόκκινο συναγερμό και η απεξάρτησή μας από το πλαστικό είναι μονόδρομος.

Γι΄αυτό και πολλά μεγάλα brands έχουν πάρει το μήνυμα και αναζητούν τρόπους για να προσαρμοστούν στην βιωσιμότητα του πλανήτη όπως και στις διαρκώς μεταβαλλόμενες απαιτήσεις των καταναλωτών. Η στόχευση όλων των καινοτόμων εταιρειών είναι πλέον προφανής: να αντικαταστήσουν το πλαστικό με ένα υλικό που να μπορεί να σταθεί ισάξια.

Σε αυτή την νέα εποχή απεξάρτησή μας από το πλαστικό μπαίνουν με δειλά βήματα η Coca Cola, η Carlsberg και η Danone που στηρίζουν με χρηματοδότηση την έρευνα που ξεκίνησε η ολλανδική εταιρεία Avantium, ώστε να καταργηθεί μια και καλή το πλαστικό από τις συσκευασίες.