Σάλος από τις αφίσες εναντίον των αμβλώσεων στο Μετρό που τελικά θα αποσυρθούν

0

Έντονες ήταν οι αντιδράσεις του κόσμου για τη νέα καμπάνια ενάντια στις αμβλώσεις, στο πλαίσιο της οποίας γέμισαν αφίσες αρκετοί σταθμοί του Μετρό. Πιο συγκεκριμένα σήμερα το πρωί οι επιβάτες αντίκρυσαν αφίσες που έχουν στον κέντρο τους ένα έμβρυο και γύρω τις εξής ερωτήσεις προς το κοινό: “Από την 18η μέρα κτυπά η καρδιά του;”, “Από την 8η εβδομάδα όλα τα όργανά του έχουν δημιουργηθεί;”, “Από την 42η μέρα ανιχνεύονται τα εγκεφαλικά του κύματα;”, “Από την 10η εβδομάδα νιώθει πόνο;”

Στο κάτω μέρος γράφει: “Διάλεξε τη Ζωή. Κίνημα υπέρ της Ζωής”.

Ο πρώην πρόεδρος της Αττικό Μετρό Γιάννης Μυλόπουλος έγραψε στο Twitter: “Υπεύθυνη για τις διαφημίσεις στους σταθμούς δεν είναι η Αττικό Μετρό ΑΕ, η οποία είναι η κατασκευαστική εταιρεία και ιδιοκτήτης των έργων, αλλά η ΣΤΑΣΥ ΑΕ που διαχειρίζεται και λειτουργεί το δίκτυο”.

Ακολουθούν μερικές από τις αντιδράσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Τελικά, έπειτα από τη γενική κατακραυγή, με εντολή του Υπουργείου Μεταφορών οι αφίσες θα κατέβουν. Σε σχετική ανακοίνωσή του, το Υπουργείο θέτει τη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ ενώπιον των ευθυνών της.

«Ο έλεγχος και η έγκριση του περιεχομένου των διαφημίσεων που αναρτώνται στους χώρους του Μετρό, είναι αποκλειστική αρμοδιότητα της διοίκησης της ΣΤΑΣΥ. Την αρμοδιότητα αυτή οφείλει να την ασκεί με υπευθυνότητα και κοινωνική συνείδηση. Η καμπάνια που ξεκίνησε σήμερα εναντίον των αμβλώσεων για την οποία το αρμόδιο Υπουργείο και η Κυβέρνηση δεν είχαν την παραμικρή ενημέρωση, ανεξάρτητα από την προσωπική άποψη που δικαιούται ο καθένας να έχει, στρέφεται εναντίον ενός απολύτως κατοχυρωμένου και αναμφισβήτητου δικαιώματος των γυναικών. Οι καμπάνιες που γίνονται στους δημόσιους χώρους δεν πρέπει να διχάζουν την κοινή γνώμη ούτε ασφαλώς να προσβάλουν γυναίκες που έχουν αναγκαστεί να κάνουν μια τέτοια δύσκολη επιλογή στη ζωή τους».

«Για το λόγο αυτό, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών κάλεσε τη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ να εξηγήσει το σκεπτικό με το οποίο επέτρεψε μια τέτοια καμπάνια και ζήτησε να εξαντληθεί κάθε περιθώριο για να κατέβουν το συντομότερο οι αφίσες από τους χώρους του Μετρό».