Το MyDimosio καταγράφει τη δημοτικότητα των πολιτικών στο Ελληνικό Internet

0
Mία άκρως ενδιαφέρουσα ανάλυση παρουσιάζει το MyDimosio σε συνεργασία με την πλατφόρμα ανάλυσης διαδικτύου Newsrelate.com για τη δημοτικότητα-δημοφιλία πολιτικών αρχηγών, υπουργών και βουλευτών.

H πλατφόρμα θα είναι ανοιχτή συνεχώς και προσβάσιμη μέσω του MyDimosio.gr. Η σελίδα θα ανανεώνεται κάθε Σάββατο. Όλοι οι επισκέπτες μας μπορούν να βλέπουν real time όλα τα στατιστικά.

Tα συμπεράσματα που εξήχθησαν δεν έχουν δημοσκοπική χροιά, αλλά επιβεβαιώνουν τη δημοφιλία των πολιτικών προσώπων και την επιρροή τους μέσα από τα social media και τον ευρύτερο κυβερνοχώρο, που ως γνωστόν κυριαρχούν στην καθημερινότητα των πολιτών.

Αναλύθηκαν οι δημοσιεύσεις απο Ελλάδα σε ειδησεογραφικές ιστοσελίδες, blogs, twitter, instagram, facebook, youtube, οι αντιδράσεις χρηστών στο σύνολο των αναφορών.

Σε ένα εύρος από 26/10 έως 22/11 και μεταγενέστερες ημερομηνίες μπορείτε να δείτε τη δημοτικότητά τους αναλυτικά σε όλα τα δίκτυα. H πλατφόρμα θα είναι ανοιχτή συνεχώς και προσβάσιμη μέσω του MyDimosio.gr. Η σελίδα θα ανανεώνεται κάθε Σάββατο. Όλοι οι επισκέπτες μας μπορούν να βλέπουν real time όλα τα στατιστικά.

 

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ 

Για την τελευταία εβδομάδα, η ανάλυση αποτυπώνει τη δημοσιότητα που έλαβαν τα πολιτικά πρόσωπα.

Νικητής αναδεικνύεται ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης με τις δημοσιεύσεις που τον αφορούν να ανέρχονται στις 31.186.

Δεύτερος κόβει το νήμα ο πρώην πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας με 29.671 αναφορές στο διαδίκτυο. Ακολουθούν ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλης Χρυσοχοϊδης (λόγω και των εκτενών αστυνομικών επιχειρήσεων και την αναδιαμόρφωση του αστυνομικού σχεδίου προστασίας), ο Άδωνις Γεωργιάδης και ο Μάκης Βορίδης.

Θετικές-αρνητικές δημοσιεύσεις

Τις πιο αρνητικές δημοσίευσεις συγκεντρώνει η κα. Νοτοπούλου (ΣΥΡΙΖΑ). Να θυμίσουμε ότι είχε γίνει viral καθώς σε μία συνέντευξη είχε προφέρει τον ceo ως τσέο. Ακολοθούν δύο γαλάζια στελέχη, μεταξύ αυτών και ο κ. Χατζηδάκης, υπουργός Ενέργειας και Περιβάλλοντος, που πρόσφατα είχε δεχθεί κριτική για τη φωτό με τον γιο του σε πολυκατάστημα, εν μέσω κυριακάτικης λειτουργίας του.

 

 

Στη λίστα με τις πιο θετικές δημοσιεύσεις περιλαμβάνεται το όνομα του κ. Πιερρακάκης, ο οποίος έχει χαράξει έναν πιο ψηφιακό δρόμο για τον εκσυγχρονισμό του ελληνικού δημοσίου με υψηλό μάλιστα ποσοστό 39,4%. Ακολουθούν οι κ.κ. Δένδιας, υπουργός εξωτερικών, ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης, ο τσάρος της οικονομίας, Χρήστος Σταϊκούρας και την πεντάδα συμπληρώνει ο πρώην αντιπρόεδρος της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, ο Γιάννης Δραγασάκης.

 

Οι τοπ των social media
Yπάρχουν πολιτικοί που, από την πρώτη στιγμή που διατρανώθηκαν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, άνοιξαν λογαριασμούς και παραμένουν ενεργοί και δραστήριο συνεχώς, λαμβάνοντας χιλιάδες likes, αυξάνοντας παράλληλα τους ακολούθους τους.
Πρώτος αναδεικνύεται ο Γιάνης (με ένα ν) Βαρουφάκης, καθώς στο twitter τον ακολουθούν 982.323 χρήστες. Ακολουθεί ο Αλέξης Τσίπρας με περίπου 532.392 followers και 455.958 σε twitter και Facebook αντίστοιχα.
Ακολουθούν οι Κυριάκος Μητσοτάκης και Άδωνις Γεωργιάδης, ένα δραστήριο μέλος του twitter εδώ και χρόνια.

 

Πάντως, από τα data που αναλύθηκαν ο πρωθυπουργός χαίρει της συνεχούς προτίμησης instagrammers, εργαλείο της νεολαίας,  που με αυξητική τάση των ακολουθούν, ενώ με πολύ αργούς ρυθμούς αναπτύσσεται το instagram του πρώην πρωθυπουργού.
Παράμετροι Ανάλυσης
Για την παρακολούθηση και εξόρυξη των δεδομένων χρησιμοποιήθηκαν:
– λέξεις-κλειδιά
– εκφράσεις (advanced queries έξυπνης αναζήτησης)
–social media λογαριασμοί σε facebook,instagram,twitter
– Όλες οι δημοσιεύσεις που αναλύθηκαν ήταν δημόσιες
– Όλοι οι αλγόριθμοι μηχανικής εκμάθησης και εκτίμησης που χρησιμοποιήθηκαν κυμάνθηκαν σε ποσοστό επιτυχίας 75% με 95%

ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΣΤΙΓΜΗ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ – Η ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΟΥΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΕΒΔΟΜΑΔΑ, ΣΑΒΒΑΤΟ ΠΡΩΙ


 

*Η παρούσα ανάλυση αποτελεί μέτρηση δημοσιότητας σε ιστοσελίδες και social media του Ελληνικού διαδικτύου, δεν είναι δημοσκόπηση και δεν μπορεί να ερμηνευθεί ώς τέτοια.


H πλατφόρμα Newsrelate

To Newsrelate.com είναι μια νέα διαδικτυακή πλατφόρμα παρακολούθησης και ανάλυσης ιστοσελίδων και social media, η οποία βασίζεται σε μηχανική εκμάθηση (ml), επεξεργασία φυσικής γλώσσας (nlp) και σε αλγόριθμους εξόρυξης και ανάλυσης δεδομένων (big data mining).

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΕΙ
περιεχόμενο απο ειδησεογραφικά portals, blogs, twitter, facebook, instagram, youtube και άλλα, παρακολουθώντας μία ή περισσότερες λέξεις-κλειδιά σχετικές με την θεματολογία ή το αντικείμενο που σε ενδιαφέρει.

ΑΝΑΛΥΕΙ

και αποδελτιώνει, σε πραγματικό χρόνο και μέσω μηχανικής εκμάθησης, τι είναι σημαντικό και δημοφιλές την κάθε στιγμή, αξιολογώντας πηγές και παράλληλα αναλύοντας συναισθήματα, τάσεις και επιδράσεις.

ΑΞΙΟΛΟΓΕΙ

εφαρμόζοντας ενιαίους κανόνες, και παρέχοντας μια πλειάδα από φίλτρα ανάλυσης, ομαδοποίησης και παρακολούθησης, ώστε να επιλέγεις εύκολα, να αναλύεις στοχευμένα και να ενημερώνεσαι ολοκληρωμένα και ποιοτικά.

ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ

διαχειρίζοντας τη φήμη του brand σου, παρακολουθώντας τον ανταγωνισμό σου, βρίσκοντας influencers, αναλύοντας και συγκρίνοντας αναφορές και στατιστικά δημοφιλίας, αντιδράσεων και συναισθημάτων, δημιουργώντας μια νέα ιστοσελίδα ή ένα live report με όλα αυτά

ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ

Εταιρείες, αναγνωρίσιμα πρόσωπα, δημοσιογράφους, news agencies, pr/media agencies, υπεύθυνους marketing/προϊόντων και brand/product managers, αναλυτές/ερευνητές.