myEFKAlive | Η εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση ξεκινάει από τα νησιά του Αιγαίου

0

Από νησιά του Αιγαίου και πιο συγκεκριμένα από τα Δωδεκάνησα και τις Κυκλάδες θα ξεκινήσει η εφαρμογή της νέας υπηρεσίας myEFKAlive, με την οποία οι ασφαλισμένοι θα μπορούν να εξυπηρετούνται εξ αποστάσεως μέσω βιντεοκλήσης από τους υπαλλήλους, χωρίς να χρειαστεί να μετακινούνται σε άλλα νησιά.

Η νέα υπηρεσία, που παρουσιάστηκε σήμερα από τον υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστή Χατζηδάκη, τον υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκο Πιερρακάκη και τον διοικητή του e-ΕΦΚΑ Παναγιώτη Δουφεξή, θα δίνει πρόσβαση σε άτομα που δεν μπορούν να έχουν δια ζώσης επαφή με τον φορέα, αφού ζουν σε απομακρυσμένες περιοχές.

Ο ασφαλισμένος θα μπορεί να κλείνει ραντεβού μέσω του gov.gr και του efka.gov.gr όποια ημέρα επιθυμεί προκειμένου να εξυπηρετηθεί μέσω τηλεδιάσκεψης.

Τα ραντεβού

Η διαδικασία ορισμού ραντεβού είναι αποκλειστικά ηλεκτρονική με τους κωδικούς TAXISnet. Για να κλείσει ο ασφαλισμένος το ψηφιακό του ραντεβού θα χρειαστεί να καταχωρίσει:

  • το ονοματεπώνυμό του,
  • την ηλεκτρονική του διεύθυνση (email),
  • τον αριθμό του κινητού του τηλεφώνου,
  • τη διεύθυνσή του.

Η πρόσβαση στο ραντεβού δεν απαιτεί αυξημένες ψηφιακές δεξιότητες, καθώς γίνεται απευθείας μέσω συνδέσμου (link) που αποστέλλεται στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) του αιτούντα.

Κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης θα ζητηθεί η επίδειξη εγγράφων ταυτοποίησης του ασφαλισμένου, ανάλογα με την περίπτωση (δελτίο αστυνομικής ταυτότητας, διαβατήριο, άδεια παραμονής, καταστατικό εταιρείας κ.λπ.).

Η υπηρεσία θα ξεκινήσει πιλοτικά και οι ασφαλισμένοι θα εξυπηρετούνται για 10-15 συγκεκριμένες συναλλαγές. Μέχρι τέλος του χρόνου το myEFKAlive θα επεκταθεί σε όλη τη νησιωτική χώρα και μέρος της ηπειρωτικής και εντός του 2022 σε όλη τη χώρα.

 

myEFKALive – Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από τον e-ΕΦΚΑ

Κλείστε ψηφιακό ραντεβού για να εξυπηρετηθείτε από εξειδικευμένο υπάλληλο του e-ΕΦΚΑ μέσω τηλεδιάσκεψης ώστε να ωφεληθείτε από παρεχόμενες υπηρεσίες προς τους πολίτες.

Στην πρώτη φάση λειτουργίας, εξυπηρετούνται οι ασφαλισμένοι χωρικής αρμοδιότητας της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου.

Παρέχονται οι υπηρεσίες που ακολουθούν από τα τμήματα:

  • Παροχών
  • Επίδομα ασθενείας
  • Επίδομα μητρότητας
  • Ηλεκτρονική Αίτηση Εξόδων Κηδείας (συνταξιούχων και μισθωτών τ. ΙΚΑ)
  • Μητρώου και Ασφαλιστικού Βίου
  • Βεβαίωση ασφάλισης (Χρόνου ασφάλισης – Προϋπηρεσία)
  • Αλλαγή στοιχείων Μητρώου
  • Ασφαλιστική Ικανότητα
  • Απογραφή Μισθωτού Ασφαλισμένου
  • Έκδοση Ευρωπαϊκής Κάρτας Ασφάλισης
  • Βεβαίωση Απογραφής
  • Συντάξεις-Πληρωμές
  • Αίτηση μηνιαίου ενημερωτικού σημειώματος σύνταξης
  • Παρακολούθηση πορείας αίτησης συνταξιοδότησης
  • Διοικητικό – Πληροφόρηση Πολιτών
  • Παραλαβή Απόφασης ΚΕΠΑ

Για να κλείσετε το ψηφιακό σας ραντεβού θα χρειαστεί να καταχωρίσετε:

  • το ονοματεπώνυμό σας
  • την ηλεκτρονική σας διεύθυνση (email)
  • το τηλέφωνο επικοινωνίας σας
  • τον ΑΜΚΑ σας
  • τη Διεύθυνση και τον Ταχυδρομικό Κώδικα Κατοικίας σας

Σημειώστε πως το ραντεβού μπορεί να το κλείσει και κάποιος άλλος για εσάς. Στην τηλεδιάσκεψη όμως θα πρέπει να είστε εσείς.

Διαθέσιμα Καταστήματα του e-ΕΦΚΑ που μπορούν να σας εξυπηρετήσουν:

  • Tοπική Διεύθυνση Ρόδου
  • Γραφείο Κοινωνικής Ασφάλισης Καρπάθου
  • Γραφείο Κοινωνικής Ασφάλισης Αρχαγγέλου
  • Γ΄ Τοπικό Υποκατάστημα Μισθωτών Δωδεκανήσου (Λέρος)
  • Α’ Τοπικό Υποκατάστημα Μισθωτών Δωδεκανήσου (Κάλυμνος)
  • Τοπική Διεύθυνση Α΄ Κυκλάδων (Σύρος)
  • Αποκεντρωμένο Τμήμα Α΄ Κοινωνικής Ασφάλισης Μυκόνου
  • Αποκεντρωμένο Τμήμα Β΄ Κοινωνικής Ασφάλισης Τήνου
  • Γ΄ Τοπικό Υποκατάστημα Μισθωτών Κυκλάδων (Νάξος)
  • Παράρτημα Μισθωτών Πάρου
  • Β΄ Τοπικό Υποκατάστημα Μισθωτών Κυκλάδων (Θήρα)